8 популярних міфів про страхування

страхование

– «Я не настільки багатий, щоб оплачувати стихійні лиха.»

(З к/ф «Стережись автомобіля»)

Десять років тому, такий вислів був би доречним для пересічного українця. Але останніми роками ми стали більше замислюватися про страхування власного майна та здоров’я. Причин достатньо: нестабільна економіка в країні, зростання злочинності, інфляція і т. д. Умови диктують правила виживання на користь поліса, але чому відсоток людей що страхуються не доходить навіть до 15%? Вся справа в стереотипах і незнанні. Так чи ніч темна?.. Давайте розвінчаємо найпопулярніші міфи про це.

1.Страхування – доля заможних.

Поняття «багатства» у кожного своє – це нерухомість, засіб пересування, бізнес, здоров’я дітей, власне життя (підкреслити потрібне). Вам є що втрачати? Тоді задумайтеся, в разі втрати, збитку майна, або здоров’я, вам не доведеться шукати суму для відновлення втраченого, адже вона вже передбачена полісом страхування.

2.Страхування = обман. Гроші візьмуть, але при страховому випадку, відмовлять у виплаті, ґрунтуючись на виключення в договорі.

Даний міф сформувався на базі реальних історій відмов компенсувати збитки від недобросовісних страхових компаній. Давайте начистоту – відмови бувають, але досить велика частина з них відбувається в тому числі й через незнання клієнтами умов тих договорів, які вони підписують Але, якщо підійти до укладення договору, чесно вивчивши всі виключення і ситуації, то угода обіцяє бути прозорою і зрозумілою для обох сторін. Будьте уважні і з’ясовуйте питання до підписання. Правильним рішенням буде звернутися до страхового брокера, який найбільш якісно вивчить ваш договір і допоможе його юридично грамотно оформити.

3.Страхування = гроші на вітер.

Така думка складається у тих, хто платить щорічно за страховку, а нічого не відбувається і, відповідно, належного досвіду відшкодування немає. Тому, звичайно, з часом виникає питання – навіщо я витрачаю гроші, якщо нічого не отримую взамін? Давайте подумаємо. Перше, удари долі не передбачувані, а без страховки ви ризикуєте залишитися один на один зі своєю проблемою. Друге, поліс – це не інструмент заробітку, а гарантія покриття збитків та повернення до первісного стану, як до моменту настання страхового випадку. Третє, навіть якщо нічого не сталося з вашим здоров’ям або майном, пам’ятайте, що ця інвестиція і запорука спокійного майбутнього.

4.Страхові пропонують однакові умови.

Обов’язкові види страхування, регульовані законодавством, стандартизують умови для всіх. Але навіть там можливі варіанти, якщо одна з опцій залишена на розсуд страховика. Наприклад, в разі тієї ж автоцивілки – це франшиза. А добровільні види страхування можуть відрізнятися дуже сильно, і обмежені лише фантазією страхової компанії.

5.Страхування – це дорого.

Ціна страхування – це % ставка від вартості об’єкта страхування. Згідно з цим, чим дешевше майно або ліміт виплати, який купується – тим дешевше обійдеться і сам поліс. На ділі, вартість поліса не можна порівняти з можливою сумою збитку, який вам доведеться покрити самостійно. Для прикладу, розберемо ціни на популярні страховки:

  • страховка майна становить від 0,5 до 2% від вартості об’єкта;
  • страховка авто варіюється від 3 до 10% від вартості авто;
  • страховка відповідальності перед третіми особами – від 0,5 до 2% від ліміту відповідальності.

6.ОСАЦВ необов’язково, якщо куплений КАСКО.

ОСАЦВ обов’язково незалежно від наявності поліса КАСКО. Це два різних види страховок. ОСАЦВ страхує відповідальність водія перед третіми особами і необхідно для всіх (крім винятків, передбачених законодавством). КАСКО страхує майно Страхувальника і цей поліс – добровільна інвестиція.

7.Страховка не потрібна, якщо є надійна сигналізація в будівлі або в автомобілі.

Присутність високоактивних засобів охорони не врятують від пожежі, затоплення, стихійного лиха або інших подібних непідконтрольних ситуацій. І не забуваємо, що технології злому щорічно удосконалюються в швидкості перехоплення даних. Сигналізація просто може не зреагувати на хакинг.

8.Оформлювати договір безпосередньо в страховій компанії краще, ніж через посередника.

Страховий брокер (на відміну від страхових компаній і їх агентів) – єдиний учасник страхового ринку, який дбає про інтереси клієнта. Страховий брокер налаштований на зростаючий список клієнтів і довгострокові відносини. Це його репутація і підтвердження квалітативної компетенції в даному питанні. І першочергово, задоволення клієнта – запорука успіху брокера. Це обопільна угода, так як брокеру вигідно відстоювати інтереси своїх клієнтів перед страховою компанією, а клієнтові вигідно не витрачати сили і час на пошуки останньої. У свою чергу, страхова компанія вибудовує компромісні відносини з брокером, щоб не втрачати список його клієнтів, що змушує її одвічно виконувати зобов’язання перед страхувальниками.

Замовити дзвінок
Задати питання online