Бути страховим брокером

страховой брокер

У своїй практиці ми часто стикаємося з тим, що специфіка роботи страхового брокера не завжди зрозуміла оточуючим нас клієнтам, друзям і навіть (так! так!) родичам.

Хтось не бачить різниці між брокером і страховою компанією, хтось – між страховим брокером і агентом, а хтось в принципі не розуміє специфіку роботи в страхуванні.

На цьому місці ми мали намір не дуже довго, але дуже красиво і аргументовано писати, яка це важка, відповідальна і різнопланова діяльність. І що кролики це не тільки цінне хутро брокери це ті самі люди, які вирішують проблеми, про які ви не знаєте, способами, яких ви не розумієте, але, напевно, … найкраще про нас розповість короткий перелік того, з чим нам доводиться стикатися в нашій роботі.

Принаймні, ви дізнаєтеся, що бути страховим брокером це, як мінімум, дуже пізнавально!

Власне, бути страховим брокером це:

  • знаходити для клієнта відповідь на питання «А якщо я вночі в лісі на машині зіб’ю собаку, то мені її на місці фотографувати або вантажити в багажник і везти в страхову?»
  • дозволити клієнту самому вибрати номер бланка страхового поліса, тому що не всі цифри він вважає для себе вдалими виходячи з теорій нумерології;
  • при передстраховому огляді в автосалоні домагатися дозволу у страхової компанії не знімати з машини подарунковий бант;
  • отримати із страхової компанії дзвінок з проханням зв’язатися з клієнтом і попросити його переставити невдало припарковану машину (початок довгого, але успішного процесу пошуку власника авто було покладено службою поліції, яка вийшла на страхову по талону на лобовому склі і номеру авто);
  • втішати тих клієнтів, у яких машину погриз кінь і тих, кому скинули на лобове скло банку варення (судячи по запаху – вишневого);
  • допомагати з отриманням страхового покриття клієнту, якого в Індії покусала собака, а страхова помилково згодна покрити тільки перший укол від сказу з покладених п’яти згідно протоколу лікування (це як заплатити тільки за накладення половини гіпсу на поламаній руці);
  • переконувати клієнта, що на фотографіях з передстрахового огляду машини головне, як вийшло на фото авто, а не клієнтка;
  • завіряти клієнта, що печатки червоного кольору на документах мають таку ж силу, як і сині;
  • знати що таке «джамбовоз», що таке завантаження пірамідальним способом, на якій відстані від підлоги повинні зберігатися товари на складі і з якої календарної дати клієнт повинен міняти зимові шини на літні/і назад;
  • протягом одного і того ж робочого дня займатися страхуванням нафтогазової свердловини в бурінні, групою дітей з художньої гімнастики яка виїжджає на змагання, відповідальністю побутових альпіністів, страхуванням хостелу, перевезенням скла з Німеччини, відповідальністю знімальної групи при зйомках відеокліпу в Іспанії і страхуванням плавучого крана;
  • коли під час переукладання поліса клієнт просить передати від нього привіт його колишній дружині;
  • коли одна страхова компанії через нас страхує свої авто в іншій страховій компанії;
  • це коли ти трошки психолог, юрист, продавець, перекладач, бухгалтер і лікар;
  • це коли клієнти тобі дзвонять на один стаціонарний та два мобільних телефони, пишуть поштою, на два вайбера, в фейсбук, телеграм і скайп;
  • коли твої клієнти директори великих корпорацій, багатодітні мами і студенти, журналісти і співачки, спортсмени та почесні консули, актори і депутати, твій інтернет-провайдер, друзі, друзі друзів, родичі, колеги і ти сам.

І улюблене:

  • при страхуванні туриста на питання «чи будете в поїздці займатися спортом?» – отримати зустрічне запитання «а секс – це спорт?»

Загалом, займайтеся страхуванням – і вам ніколи не буде нудно!

We are not superheroes – we are insurance brokers, so close enough ©

Замовити дзвінок
Задати питання online