«Цифрове» страхування

страхование

Відомо, що гаджети спрощують наше життя. Оплата рахунків, оформлення кредитів, знайомства і пошук інформації – ці та інші процеси стали доступнішими. Століття цифрового прогресу полегшало складні операції за допомогою діджіталізаціі всіх сфер нашої життєдіяльності.

Сьогодні суспільство часто дискутує на тему, «Які професії залишаться в найближчі N років на ринку праці, а які кануть в Лету». Діджіталізація стрімко набирає обертів у всіх процесах і видах діяльності, що сприяє ще більшому прискоренню темпу життя. Адже будь-який діючий бізнес рано чи пізно переводить частину своїх бізнес процесів в автоматичний режим.

Ринок страхування також не виняток в даному контексті. Доказ тому – довгоочікуваний запуск онлайн-додатку для оформлення поліса ОСАЦВ. Нескладно здогадатися, що під загрозу зникнення можуть потрапити ще дві професії – страховий брокер і агент.

Але так чи так все однозначно?

Адже в усі часи було і залишається головним одне: бізнес роблять люди з людьми. Вчинки продовжують ґрунтуватися на суб’єктивних аргументах, емоціях і особистісних взаєминах. Тим більше, якщо це стосується фінансової галузі і ринку страхування, і де головний продукт торгівлі – це довіра. Також і в страховці – всілякі нюанси і алгоритми щодо страхових випадків не пропрацює штучний інтелект. Навіть, якщо запитаєте у Siri. А страхові агенти і брокери продають продукт і того складніше – довіру до довіри.

Як правило, лайт-версії страхових полісів, таких як ОСАЦВ, Зелена карта і туристичний, легко оформляються через онлайн-додаток. (Спасибі бінарним кодам, за ліквідацію черги і економію часу.)

Але, що стосується більш складних видів страхування, то тут ситуація не така однозначна. Науково-технічний прогрес має вагомий мінус – разом з ним прогресують небезпеки: кібер ризики, терористична загроза, крадіжка інформації та пошкодження софта великих корпорацій.

За створення відповідних продуктів страхування відповідальності та вдосконалення технологій відповідають не інакше, як люди. Людський мозок інтуїтивно і швидко перебудовується під постійно мінливу навколишню дійсність і правила. І функціонує в форс-мажорних ситуаціях. Цього не вистачає машинам. (Поки що.)

Але, може, не варто боротися з механізмами, в страху втратити робочі місця? Адже пристрої можуть не тільки створювати нові собі подібні, але і звільнити людські ресурси, а також час для виконання більш високоінтелектуальних завдань. Наприклад, для створення нових програм і пропозицій, щоб задовольнити зростаючі потреби ринку, що розвивається, відкрити і використовувати нові внутрішні резерви.

Агентам страхового сервісу, як і страховим компаніям, потрібен розвиток в наданні послуг. А трата часу на обов’язкові види і пакетні пропозиції, сподіваючись, що так буде тривати вічно, відволікає їх від головного – нових перспектив в еволюції бізнесу.

Компанія «Консорис» керується принципом «золотої середини» щодо застосування інструментів технологічного прогресу і людських ресурсів. Залишатися на плаву і займати першість в страховому консалтингу на ринку України допомагає наш 15-ти річний досвід і упор на вдосконалення технологій в страховому сервісі. Але, зателефонувавши нам в офіс – Ви проведете розмову не з автовідповідачем, а з живою людиною. Тому як, ми точно йдемо в ногу з часом і розуміємо, де потрібна розважлива допомога консультанта, а де автоматизований доступ до інформації.

Замовити дзвінок
Задати питання online