Туристичне страхування, або як не потрапити «на гроші» за кордоном

страхование туристов

Нам часто скаржилися клієнти, що у них не вийшло скористатися страховкою в туристичній поїздці.

Відповідальність за це несуть обидві сторони: страховик зобов’язаний кваліфіковано донести інформацію клієнту, а сам турист – ретельно вивчити алгоритм дій при настанні страхового випадку.

Напевно, купуючи путівку або збираючись в турпохід, у Вас навряд чи з’явиться бажання думати про нещасний випадок, або (не дай Бог), наслідки. Навіщо? Адже це відпочинок. Про безпеку нехай дбає туроператор. Поліс – куплений, в разі чого, скористаюся. Але чи впевнені ви, що у Вас вийде? Статистика свідчить, що 2 з 5 постраждалих в поїздці туристів, не отримують медичну компенсацію при попаданні в медустанову.

Сам порядок потрібних дій простий і тільки 5 (!) моментів дозволять вам спокійно і впевнено насолоджуватися відпусткою.

Але, поперш, давайте зрозуміємо саму сіль роботи страхових компаній з даного сервісу. Почнемо з того, що контакти в полісі, належать не СК, а їх представнику. У народі, іменований, як асистанс (assistance) – комплекс послуг медичного, правового або фінансового характеру, що надаються за кордоном. Переважна кількість страхових компаній, щоб заощадити на створенні мереж своїх представництв в різних країнах, просто домовляються з уже існуючими. Один асистанс може одночасно бути виконавцем декількох СК.

Тобто навіть купуючи поліс у різних страхових компаній, Ви все одно можете обслуговуватися в однієї тревел-асистанс.

Асистанс відповідає за прийом первинних звернень постраждалих, організацію послуг в найближчому медичному закладі, узгодження і гарантію покриття, призначених лікарем процедур і медикаментів. Але тільки з урахуванням того, що включено в програму купленого страхового поліса.

А тепер, розглянемо вищезазначені моменти:

№1: Тримайте поліс на поверхні. Не кладіть на дно валізи. Зробіть фото і збережіть у себе в телефоні. В екстреному випадку знадобиться його номер, адже поліс – це гарантія страхового покриття.

№2: Телефонуйте на номер асистансу, вказаний в полісі. Це обов’язково, навіть якщо Ви вже прямуєте до медичного закладу. І попередьте про це представника страхової, їм теж треба бути в курсі події.

№3: Дотримуйтесь інструкцій і їдьте в клініку, в яку Вас направлять. Уже за фактом призначень лікаря, протоколів лікування та надання медикаментів, Вам забезпечать їх оплату (якщо подія не є винятком з полісу).

№4: Узгодьте варіант обслуговування в іншій клініці. Може трапитися так, що Ви вже стоїте поруч з іншого лікарнею (або Вас туди швидка привезла), але з цією установою у СК немає зобов’язань про співпрацю. Таке покриття можна спробувати врегулювати, обов’язково обговоривши це з асистансом. Збережіть призначення лікаря і оплачені чеки за медпрепарати. За їх оригіналами Вам зможуть після повернення відшкодувати витрачені кошти.

№5: Якщо асистанс повідомляє, що у вас, згідно полісу, не страховий випадок, вимагайте номер пункту, на який вони посилаються, тому що існує людський фактор і можна просто наплутати страхове покриття іншої СК.

Ось на останньому моменті ми би хотіли зупинитися докладніше. Саме до нього, здебільшого, зводиться негативний досвід, пов’язаний з використанням туристичних страхових полісів.

Окрему увагу приділіть виняткам за договором. Перед поїздкою, мало кому це цікаво, та й часу на це витрачати не хочеться. Але варто пам’ятати, що:

  • не покриваються випадки, що сталися внаслідок наркотичного або алкогольного сп’яніння;
  • хронічні хвороби, стоматологія та пластична хірургія обмежені (і тільки в екстреній ситуації);
  • купівля і заміна окулярів, лінз або протезів, також робляться за Ваш рахунок;
  • погіршення стану здоров’я, викликане самолікуванням або нетрадиційною медициною, не компенсується.

Зрозуміло, що з’ясування обставин відмови з асистансом, а також можливі уточнення в самій страховій компанії – це час, а ще перебуваючи за кордоном, ще й гроші, і не маленькі.

Готові посперечатися, що читаючи цей текст думки про відпочинок або майбутню поїздку здаються вже не такими радісними. Моменти, виключення, відмови … кому потрібна ця робота? Чому СК не може стати гарантом для вашої безпеки за кордоном? Може. Але не страхова компанія, а страховий брокер.

Купити поліс через брокера – це розумне рішення, яке допоможе з’ясувати обставини відмови асистансу (пункт №5) і взагалі, вирішить всі питання, щодо страховки. Ви повідомляєте про проблему з покриттям, а далі розслідування веде спеціально навчена людина. Брокер ретельно вивчить весь поліс, отримає доступ до контактів страхової компанії, що відповідають за врегулювання виплат, а також аргументовано оскаржить конфліктні моменти. Ви ж в цей час зможете зайнятися найважливішим – власним здоров’ям!

Відповідаючи на питання-заголовок статті, ми схиляємося, що тревел-страхування може і зобов’язане бути результативним. І як вже згадувалося, ймовірність поповнити цифри статистики (не важливо, якої) – залежить і від Вас.

Замовити дзвінок
Задати питання online