Як правило, ми витрачаємо багато сил та енергії на облаштування нашого бізнесу. Але найчастіше ми забуваємо, що все, що ми будуємо роками з такою любов’ю, вимагає захисту. Багато людей не хочуть страхуватися: не вірять, що може бути гірше, ніж зараз…
Покладатися тільки на те, що ми зможемо уникнути катастрофічного сценарію, не варто, адже ми з Вами не настільки багаті, щоб оплачувати стихійні лиха, великі пожежі, вибухи, падіння предметів, протиправні дії і т.д. Крім того, ми з Вами можемо зіткнутися і з непрямими ризиками, які можуть збільшити наші втрати в прогресії. Це і втрата прибутку в результаті вищевказаних подій, і відповідальність, пов’язана з позовами і/або претензіями від третіх осіб. Наприклад, якщо Ваше підприємство стало винуватцем пожежі, затоплень або травм, отриманих третіми особами.
Зваживши всі за і проти, Ви вирішили застрахувати активи вашого підприємства. Ви знайшли гідну на ваш погляд компанію і хочете укласти договір страхування. Які нюанси при цьому слід врахувати?
Найголовніше в будь-якому виді страхування – це знайти фінансово надійну компанію, адже Ви природно, розраховуєте на те, що якщо станеться який-небудь випадок, то Ви обов’язково повинні отримати компенсацію понесених Вами втрат.
При укладанні договору страхування необхідно особливо ретельно вчитуватися в усі положення договору, адже вони в подальшому дозволять страховику відмовитися від виплати страхового відшкодування або відшкодувати збиток частково. Наприклад:
- Якщо в результаті затоплення постраждають товарно-матеріальні цінності, що знаходяться менше 15 см заввишки від підлоги, то згідно з положеннями договорів деяких страхових компаній, такі збитки покриватися не будуть. І це незважаючи на те, що стандартна висота європалети 12 см.
- Якщо пожежа сталася в результаті необережних дій Вашого співробітника, то будьте впевнені в тому, що деякі формулювання в договорах дозволять страховику не заплатити Вам.
- Якщо на момент збитку виявиться, що Ваше майно коштує дорожче, ніж Ви задекларували і застрахували в момент укладення договору, то страхова виплата буде пропорційно менше суми реального збитку.
- Якщо заява-анкета на страхування буде заповнена некоректно, або, скажімо, не заявлені страховику істотні зміни в ризику протягом дії договору, то це може бути підставою для відмови у виплаті.
Це далеко не весь перелік нюансів, на які слід звернути увагу при укладанні договору страхування. Крім того, важливими положеннями договору є і процедурні обов’язки клієнта (страхувальника) при настанні страхової події.
Ви задумалися про страхування свого майна, бізнесу? Звертайтеся в Консорис, і Ви отримаєте безкоштовний пакет послуг, заощадите час та гроші на пошук і вивчення фінансового стану страховика, нюансів договору і т.д. Адже управління якими би там не було ризиками у страхуванні – занадто важливий аспект, щоб покладати його тільки на страховиків!
Наша компанія – великий оптовий покупець, який щорічно набуває страховки на десятки мільйонів гривень і розміщує ризики на мільярди гривень, тому послуги Консорис оплачуються у вигляді дисконту від страхових компаній. Ви платите тільки за страховку, а наші послуги оплачують самі страхові компанії. Більш докладно про це читайте в розділі «Страховий консалтинг».
Більш докладну інформацію отримайте з наших Публікацій:
- “Страхування майна від ризиків стихійних лих”
- “Майнове страхування квартир”
- “Страхування комерційної нерухомості” (ч.1) (ч.2) (ч.3)
- “Страхування сільськогосподарських ризиків” – рослинництво, тваринництво, сільгосптехніка