Аутсорсинг в страхуванні

аутсорсинг

Передоручайте іншим те, що вони зроблять простіше і дешевше “© Філіп Котлер.

У наш стрімкий час, термін «аутсорсинг» не викликає такого здивування, як ще 5-10 років тому.

Звертаючись до Google, ми дізнаємося, що «Аутсорсинг» (від англ, outsourcing: зовнішнє джерело) – це передача організацією певних бізнес-процесів або виробничих функцій на обслуговування іншій компанії – аутсорсеру, яка спеціалізується у відповідній області.

З кожним роком темп нашого життя тільки прискорюється, часу для вирішення першочергових питань, стає менше, аспектів життя, які потребують нашої уваги – більше. Як встигати провести вільний час з коханими і рідними, не втрачаючи контроль над роботою? Для цього застосовується вищезгаданий термін.

Більш зрозумілою мовою, це можна сформулювати як: «навіщо витрачати час на те, чим можуть зайнятися спеціально навчені люди». Питання більш ніж глобальне, але відповідь більш ніж очевидна.

Кожен ринок характеризується рівнем конкуренції. В умовах змагальної гонки за лідерство, компанії вибирають порядок головних операцій, в яких вони знавці своєї справи і, що робить їх бізнес рентабельним. Решта функцій і бізнес-процесів делегуються зовнішнім структурам, які спеціалізуються на виконанні необхідних функцій.

Бухгалтера і маркетологи, охоронці та IT-фахівці, аудитори та юристи – на аутсорсинг передається все, що вимагає специфічних знань, досвіду і постійного відстеження змін і трендів.

Переваги аутсорсингу в роботі компанії:

  • економія на зарплатах, відпустках, лікарняних листах;
  • немає необхідності в пошуку і заміні співробітника, в разі його відсутності, як тимчасовій, так і тривалій;
  • ефективне використання робочого часу співробітниками для вирішення тих завдань, в яких вони найбільш компетентні (без поєднань офіс-менеджер/бухгалтер/системний адміністратор);
  • необмежений доступ до висококваліфікованих кадрових ресурсів, технічних засобів, новинок технологій.

А тепер, плавно (або не дуже) перейдемо до питання аутсорсингу в страхуванні. Як то кажуть, «їх є у нас».

Страховий ринок, як і інші, користується послугами аутсорсингових компаній. В даному випадку, такою компанією є страховий брокер.

Так, аутсорсинг вкрай вигідний страховій, але, в першу чергу, в його послугах зацікавлений сам клієнт. Якщо скористатися послугами брокера, то клієнт отримає професійну допомогу незалежного експерта в галузі страхових послуг на ринку.

Брокери, переважно, отримують від страхових компаній на аутсорсинг канал продажів. На перший погляд, здається, що брокер виступає тільки як продавець, але це тільки на перший. На ділі, брокер виступає як вільний професійний консультант і помічник в питаннях страхування.

А тепер розшифруємо, які від цього бонуси отримує клієнт:

  • підбір тільки тих страхових, продукти яких відповідають співвідношенню ціна/якість, а фінансова складова дозволяє здійснювати виплати (так, на постійне вивчення ринку витрачається час, гроші та інші корисні ресурси самого брокера);
  • точна експертиза договору страхування та його доопрацювання в інтересах клієнта, в результаті чого страхувальник отримує більш широке страхове покриття (з урахуванням доступу до великої кількості аналогічних продуктів на ринку, досвіду страхування і врегулювання, де брокер знає, що саме шукати і правити в договорах);
  • скорочення часу на вибір оптимальних умов страхування (вся рутинна робота з пошуку, узгоджень, уточнень – дзвінки/листи/дзвінки – обробляється спеціально навченими людьми);
  • економія коштів, при оплаті за страховку, за рахунок підібраних оптимальних тарифних ставок (найважче вибрати, коли нема з чого вибирати, але це не про брокерів);
  • професійне врегулювання збитку брокером, при страховому випадку (всі ті ж дзвінки/листи/дзвінки, але тільки з метою отримання страхового відшкодування для клієнта в найкоротші терміни);
  • представництво інтересів клієнта в суді (якщо буде потрібно).

Плюс: своєчасна порада з приводу, куди бігти і що робити, коли ти ось як п’ять хвилин тому потрапив в ДТП – безцінно!

Важливо (просто архіважливо)

Все це страхувальнику обходитися зовсім безкоштовно – комісійну винагороду брокеру виплачує страхова компанія.

Чому?

  • Передаючи на аутсорсинг канал продажів брокеру, страхова компанія солідно економить, так як зникає необхідність у створенні власного підрозділу для продажів (ну, або його помітно скорочують).
  • Брокер, за рахунок власних ресурсів, проводить пошук і залучення, первинні консультації, супровід і узгодження з клієнтом.
  • Людський фактор (коли сотні питань від клієнтів вирішуються з одним представником брокера) – істотно полегшує розуміння, скорочує час на прийняття рішень і узгодження всіх деталей.

Від такої співпраці – передачі бізнес-процесів на аутсорсинг – виграють усі сторони, які беруть участь в цьому.

Страховик, не займаючись безпосередньо продажами, отримує більше часу як на розробку нових продуктів страхування, так і на поліпшення вже існуючих, скорочуючи витрати на штат.

Брокер надає професійну допомогу страхувальникам в питаннях страхування, отримуючи винагороду за те, що він вміє робити найкраще.

А найбільш виграє клієнт, адже він отримує оптимальний страховий продукт, більш якісне і професійне обслуговування, при мінімальній витраті часу і коштів.

Ви ще не страхуєтеся через брокера? Тоді ми йдемо до вас:)

А ще краще ви до нас!

Замовити дзвінок
Задати питання online