Страховий випадок – завжди стрес для страхувальника, і вкрай важливо при попаданні в стресову ситуацію мати можливість отримати професійну консультацію щодо вирішення виниклої проблеми від фахівця, який завжди знаходиться на вашому боці.
Якщо мова йде про врегулювання збитку, пов’язаного з автотранспортом, то в більшості своїй водії вже знають основний алгоритм дій. Дійсно, адже при ДТП варіантів по суті два – викликати поліцію або оформити європротокол. Але навіть в такій досить повсякденній практиці врегулювання, є маса нюансів, які можуть як допомогти прискорити отримання відшкодування, так і навпаки, дати можливість страховику затягнути з нею або навіть відмовити у виплаті відшкодування.
Плюсами при оформленні європротоколу є:
- швидкість оформлення (немає необхідності чекати поліцію);
- для винуватця ДТП немає необхідності оплачувати штраф і судовий збір, позбавлятися, нехай і тимчасово, посвідчення водія;
- для потерпілого значно прискорюється термін отримання відшкодування від страховика винної сторони (немає необхідності чекати розширену довідку або рішення суду). Начебто всі сторони у виграші.
Але при оформленні європротоколу варто врахувати як специфіку його заповнення і обмеження за страховими випадками, коли його оформлення можливо (найменше порушення при оформленні може привести до відмови у виплаті), так і можливу наявність і умови інших договорів страхування (зокрема – автокаско).
Так, в нашій практиці дуже часто зустрічаються випадки, коли у потерпілого є договір КАСКО, але ліміт оформлення ДТП без довідки поліції за договором КАСКО значно нижче, ніж ліміт європротоколу, наприклад – 20000грн. порівняно з 50000грн. по європротоколу. У такій ситуації оформлення європротоколу може привести до того, що потерпілий отримає відшкодування в значно меншому обсязі, ніж розраховував – адже по КАСКО йому не заплатять більше 20000грн., А по ОСАЦВ розрахункова вартість завданих збитків практично завжди менше, ніж реальний рахунок по ремонту.
Коли ж мова заходить про більш значні збитки, наприклад – збитки за договорами страхування майна, нюансів виникає значно більше, а практики і досвіду у клієнтів страхової компанії – значно менше. Дійсно, коли мова йде про збиток на суму, яка обчислюється не тисячами, а мільйонами, страхові компанії вкрай уважно вивчають все аж до останньої коми в наданих клієнтом документах. А правильний алгоритм дій при нанесенні збитку одному і тому ж об’єкту може сильно відрізнятися при різному характері ушкоджень. Так, з огляду на умови договору страхування при пожежі, затопленні або стихійному лихі загальними документами для врегулювання події можуть бути тільки сама заява про настання страхового випадку та розрахунок завданих пошкодження. І це вже не кажучи про те, що трактувати список виключень з договору страхування потрібно дуже уважно.
Наприклад – пожежа через коротке замикання практично завжди розглядається страховиком як виняток, причому далеко не завжди формулювання такого виключення очевидне. При виникненні такої події страховик може зайняти позицію, заявляючи, що така пожежа могла виникнути тільки при порушенні норм протипожежної безпеки. А збитки, викликані подібними порушеннями, практично завжди знаходяться у винятках із страхових подій. Клієнт же далеко не завжди може зрозуміти, що насправді коротке замикання може бути викликано збоєм в роботі міських електромереж, що не може бути винятком за договором. Але навіть при розумінні цього моменту – залишається питання, як довести це страховику.
Для того щоб наші клієнти завжди відчували себе впевнено, в Консорис створений власний департамент по врегулюванню збитків. Фахівці зі стажем роботи в даній сфері більше 10 років
- підкажуть Вам як краще спілкуватися з відповідними держорганами;
- допоможуть заявити про страхову подію таким чином, щоб у страховій компанії не змогли відмовити у виплаті;
- візьмуть під свій контроль своєчасність отримання відшкодування;
- відстоять Ваші інтереси перед страховиком в спірних ситуаціях.
Послуги врегулювання збитків по оформленим за допомогою нашої компанії договорами страхування не вимагають окремих доплат з Вашого боку, дана опція завжди надається нашим клієнтам безкоштовно.